Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

REQUIEM AD COMEDIA "PLAUDITE, AMICI, COMEDIA FINITA EST*"

Η εσωχωριος "pretty woman", εκ των υποστειλομενων εσωρουχων πριν αλεκτωρ λαλησαι (ο τροικανος εσωσκελαιος αλεκτωρ, που γ@μαει και δερνει τη χωρα μας), πολιτικη εξουσια, εξαντλωντας και την τελευταια ρανιδα της πολιτικης γελοιοτητας και αθλιοτητας, ειναι αποφασισμενη να  παραχωρησει στους δρακουλες των εξωχωριων χρηματοπιστωτικων Καρπαθιων, δια αναδρομικης και αναδρομου αφαιμαξομεταγγισης και το αιμα των νεκρων εφαπαξιουχων, που καρπωθηκαν τον πλουτον τον σιτευτον, αποκαλουμενον και εφαπαξ, οικονομημενοι μετασταντες και οικονομικοι μεταναστες απο τη φορολογικη κολαση των ζωντων στον φορολογικο παραδεισο των τεθνεωτων.

Οι χλοεροι τοποι "ενθα ουκ εστι πονος, ου λυπη, ου στεναγμος, αλλα ζωη ατελευτητος" αποτελουν τεκμηριο πολυτελους διανεκρωσης (κατα το διαβιωσης), χωρις τελη παρεπιδημουντων και χωρις το ειδικο τελος της ατελειωτης ηλιθιοτητας της ηλεκτροδοτουμενης δομημενης επιφανειας, αφου "εν σκηναις δικαιων" αναπαυονται, χωρις πιστοποιητικα ενεργειακων φρονηματων και αλλων τοιουτων ηλιθιουργηματων και αθλιουργηματων πολιτικων τετελειωμενων, οσων ειχαν την τυχη πεθαινοντας να αφησουν τη ματαιοτητα της οικονομικης κατοχης της Ελλαδας, "παντα ματαιοτης τα ανθρωπινα, οσα ουχ υπαρχει μετα θανατον, ου παραμενει ο (πολιτικος) πλουτος, ου συνοδευει η δοξα" (ακομα και αυτη της σωτηριας), απολαμβανοντας στα ξενυχταδικα τα Χερουβειμ και Σεραφειμ, αδοντα εν χορδαις και οργανοις με μαυρη ανασφαλιστη εργασια και χωρις την αποδοση του Φορου Προστιθεμενης Αθλιοτητας (ΦΠΑ), σε μια κραυγαλεα περιπτωση φοροδιαφυγης και εισφοροδιαφυγης... ...

Η Σαλωμη της Διεθνους Νομισματικης Τοκογλυφιας (ΔΝΤ), απαιτουσα τον αποκεφαλισμο των λαων των πεπτωχευμενων Εθνων απο τον χρηματοπιστωτικο Ηρωδη του οικονομικου φασισμου, παρεδωσε λιστα των εφαπαξιουχων νεκρων στον Ποντιο Πιλατο** επι του δισκου ακτινος (φωτοστεφανου) της κεφαλης του Ιωαννου του Προδρομου, ως συμβολου πιστεως, καρτεριας και πενιας, τον οποιο δισκο ο Ποντιος Πιλατος, οικονομικος επαρχος της Ευρωπαικης Ιουδαιας και φιλοδοξος μελλοντικος ηγετης ανυπαρκτης χωρας, νιπτων τας χειρας του στον κρουνο των πολιτικων ανομηματων, μετετρεψε σε ηλεκτρονικο πρωκτικο υπερ υποθετο βομβα, αποκαλουμενο για λογους μη προσβολης της δημοσιας αιδου ως USB (Ultra Suppositorium Bomb), για να προστατεψει τη λιστα απο τη μεταφυσικη ακτινοβολια των προιοντων της εσωτερικης καυσης των λεβητων της κολασεως, που ρυπαινουν τη φορολογικη ατμοσφαιρα του Αδη με τη χρησιμοποιηση αδασμολογητου πετρελαιου θερμανσης και την παρεδωσε στον Αννα και τον Καιαφα, εκ δεξιων και εξ ευωνυμων φοροληστες και οι οποιοι τελικως την επεστρεψαν χωρις αριθμο πρωτοκολλου, αφου οι γραμμες της ηλεκτρονικης διεκπεραιωσης καηκαν απο σπινθηρα του εξωτερου πυρος της κολασεως ή απο υπερφορτωση του ευρυζωνικου διαδικτυου απο την ηλεκτρονικη συνταγογραφηση των δαπανων της εξοδιου ακολουθιας, για τον ελεγχο της ρευστοτητας των ασφαλιστικων ταμειων, που στο πλαισιο της δημοσιονομικης προσαρμογης μετατραπηκαν σε γραφεια τελετων, θαπτοντα μετα φαρμακευτικων μαϊμουδων και κλωνων και μη περιθαλπτοντα τους δυστυχεις ασφαλισμενους, ινα πληρωθει το υπο του Συμβολου της Πιστεως ρηθεν "και παθοντα και ταφεντα", κλπ..., κλπ..., κλπ...

Αραγε ποιος ασφαλιστικος φορεας δικαιολογει το τελευταιο ταξιδι στην προτελευταια κατοικια (η τελευταια ειναι της τραπεζας ή της εφοριας) με την Bentley του τρομοεπωνυμου κυριου Μπαμπουλα, σεμνου και αξιου τελεταρχη της Θεσσαλονικης;

Η αληθεια ειναι πως οταν πρωτοαντικρυσα την ευγενη νεκροφορα Bentley μου ηρθαν συνειρμικα στο νου καποιες στιγμες ταξικης και πολιτισμικης ιεροσυλιας, απο την εποχη που ζουσα στο Λονδινο.
Ηταν η περιοδος της μεγαλης Αραβικης εισβολης στο Λονδινο και η αισθητικη μου βασανιζονταν βαναυσα, βλεποντας να διαδραματιζονται κακουργηματικες πραξεις κατα των αριστοκρατικων Αγγλικων ηθων και εθιμων στα πισω καθισματα (στα μπρος ηταν παντα οι τυπικοι Αγγλοι οδηγοι) των Rolls Royces, με τις φερετζοφορουσες και ρασοφορουσες Αραπισες να μασανε ακαταπαυστως και θορυβωδως σπορια (πασατεμπο), ακουγοντας αμανεδες εξω απο τους Harrods.
Αναλογιζομαι το πολιτισμικο σοκ που δοκιμασαν, μεταδιδοντας τους χορους της κοιλιας, τα Lexicon audios των αριστοκρατικων Phantoms, που επεσαν στα εντριχα μελανοδερμα και χρυσοφορουντα πετροδολαρισμενα χερια των Αραβων.

Ευτυχως οι ανησυχιες μου διασκεδαστηκαν οταν η προεδρος αριστοκρατικου κολλεγιου και θεματοφυλακας των αρχων του Ταγματος της Περικνημιδας (Order of the Garter), μας θυμισε σε κοινωνικη συναντηση, οταν εκμυστηρευτηκα τις ανησυχιες μου, την εμβληματικη φραση του ταγματος "Honi soit qui mal y pense" ("Ντροπη σ' αυτον που σκεφτεται ασχημα"), καθησυχαζοντας μας ταυτοχρονα, πως δεν αρκει να ειναι κανεις πλουσιος για να φοιτησει στο κολεγιο, αν δεν ειναι ταυτοχρονα και αριστοκρατικης καταγωγης.
Μακαρι αυτη η αρχη να απεκλειε απο τα εκπαιδευτικα ιδρυματα της Γηραιας Αλβιονος και τα παιδια των γερμανοτσολιαδων και των δοσιλογων της πρωτης Γερμανικης κατοχης, που εγιναν οι λογοτιμητες της δευτερης, συνεχιζοντας τις υπηρεσιες καλης υποταγης των προγονων τους.

Που πας ρε Καραμητρο Ελληνα με τη Bentley στον αλλο κοσμο;
Η οικονομικη αστυνομια των δανειστων σε περιμενει στη Δευτερα Παρουσια και εκει τα τεκμηρια θα ειναι ακαταμαχητα, "και ο καθημενος επι της νεφελης (ο ξανθος αγγελος της κολασης Thomsen) εβαλε το δρεπανον αυτου επι την γην και εθερισθη η γη" (Αποκαλυψις), η Ελληνικη γη.
Το ιδιο δρεπανο με το οποιο κουρευτηκε το χρεος της πατριδας σου και θεριστηκαν τα ονειρα των παιδιων σου.

Τελικως, η ΔΟΥΑΝ (Δημοσια Οικονομικη Υπηρεσια Ανωνυμων Νεκρων) απεστειλε σε ολους τους αγνωστου διαμονης εφαπαξιουχους νεκρους Ελληνες ηλεκτρονικη ειδοποιηση για τον επαναπατρισμο ποσοστου του εφαπαξ ("ποια του βιου τρυφη διαμενει λυπης αμετοχος;") στο ταμειο της φιλοπτωχου κρατικης αδελφοτητας του ελεους, χαρακτηριζοντας τον θανατον ως ιδιωνυμον εκ προθεσεως αδικημα και εξισωνοντας τις φορολογικες υποχρεωσεις νεκρων τε και ζωντων για τον περιορισμο της λαθρεμποριας του θανατου, συμφωνα με την αρχη του Θαλη του Μιλησιου "Ουδεν τον θανατον διαφερει του ζην".

Επιτελους, η "δημοκρατια της σωτηριας" αποκατεστησε την αξιοπρεπεια της ζωης "θανατω θανατον πατησας και τοις εν τοις μνημασι ζωην χαρισαμεν"η, με το αζημιωτο και απαξιωσε το "προσδοκω αναστασιν νεκρων", εγειροντας μειζον δογματικο ζητημα επι της αναγκαιοτητας του θανατου για τη σωτηρια του ανθρωπου απο τα φοροαρπακτικα τα σαρκοβορα, των οποιων "οι ονυχες ειναι οξυτεροι ή το δρεπανον του θανατου" (Ροΐδης).

Οι Ελληνες εφαπαξιουχοι "... νεκροι ξεφυγαν (Σημειωση σχολιαστη: νομισαν πως ξεφυγαν) απ' τον κυκλο (Σημειωση σχολιαστη: της φοροαρπαγης) και αναστηθηκαν (Σημειωση σχολιαστη: αλιμονο τους) και χαμογελανε (Σημειωση σχολιαστη: μεχρι να παραλαβουν την ειδοποιηση της ΔΟΥΑΝ) μεσα σε μια παραξενη ησυχια" (Σεφερης), υστερως αναλογιζομενοι:
"Αρα μη θανοντες τω δοκειν ζωμεν μονον,
Ελληνες ανδρες, συμφορα πεπτωκοτες,
ονειρον εικαζοντες ειναι τον βιον;
ή ζωμεν ημεις, του βιου τεθνηκοτος;" (Παλλαδας ο Αλεξανδρευς)

(Μηπως μη οντας νεκροι νομιζουμε μονο πως ζουμε,
συμφοριασμενοι Ελληνες,
θεωρωντας ονειρο τη ζωη;
ή ζουμε εμεις και η ζωη πεθανε;).

* "ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΤΕ, ΦΙΛΟΙ. Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ"
(Αυγουστος, Αυτοκρατορας της Ρωμης).

Οι γελωτοποιοι, ομως, παραμενουν ακομα στη θεση τους, στη σκηνη του μαυρου (μελανωχιτωνος) θεατρου του πολιτικου παραλογου.

** Για την καταγωγη του Ποντιου Πιλατου και της γκριζας ονομασιας του υπαρχουν διαφορες εκδοχες.
Πιθανον προερχεται απο τη Ρωμαικη λεξη "pilum", που ηταν ενα βαρυ ακοντιο το οποιο κρατουσαν οι ατελως εξοπλισμενοι και οι αστατοι λεγεωναριοι, αργοτερα εκατονταρχοι, της πρωτης γραμμης, σαν τους λεγομενους κομματικους πρωτοκλαστους, που ξεκινουσαν τις εχθροπραξιες για να κλονισουν τους αντιπαλους τους.
Καθε ομοιοτητα με τους πολιτικους λεγεωναριους και εκατονταρχους ειναι εντελως συμπτωματικη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου