Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

THE FIERY FURNACE

(Η ΠΥΡΙΝΗ ΚΑΜΙΝΟΣ)*

"Γελάς  Μερκελλάς Μανωλλάς"

Κι' εψαχνα σημερα να δω πως "φρεναρησε", κατα την εκφραση του πρωθυπουργου, η ανεργια και δεν εγινε ακομα η επανεκινηση της οικονομιας.
Πως, ομως, να συμβει αυτο με επενδυτες πτωματων;
Τα πτωματα θα κινηθουν μονο δια της αναστασεως την ημερα, ισως και νυχτα, της Δευτερας Παρουσιας.
Προτιμωτερη μαλλον ειναι η νυχτα για να μπορεσει να ξεφυγει και καμια "παρανομη" σχεση, να κρυφθει το αντισεξιστικο θεαμα των ασαρκων "γεγυμνωμενων οστων" των γυναικων χωρις πιασιματα και να περασει και καμια μεταμεσονυχτια τροπολογια για τη διαγραφη των αμαρτιων.
Et exspecto Resurectionem mortuorum (Προσδοκω αναστασιν νεκρων).

Μετα το "καψιμο", λοιπον, και το κουρεμα των ζωντανων, επιχειρηση αποτεφρωσης νεκρων προκειται να ανοιξει ο Θεοδωρος Παγκαλος, συμφωνα με τηλεοπτικη ειδηση.
"Και συ λαε βασανισμενε" το ειχες ηδη προφητευσει με το θυμοσοφο λογο σου "Μαθε τεχνη κι' αστηνε κι' αν πεινασεις πιαστηνε".

Επειδη δεν θελω να αγνοησω τη νουθεσια του Ευριπιδη "αγνωμων μη γινου" και να δειξω αχαριστια στον πνευματικο πατερα και νονο του ιστολογιου μου "ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΠΡΙΤΗ" θα ηθελα, αφου πρωτα του ευχηθω καλες δουλειες, δηλαδη καλους νεκρους, να του προτεινω μερικα ονοματα για το νεο του επαγγελματικο - επιχειρηματικο ξεκινημα.
H πρωτη προταση ονομασιας της επιχειρησης του, που θα προσελκυσει και ξενους νεκρους επενδυτες θα ηταν ως κυρια ονομασια η The Fiery Furnace (Η Πυρινη Καμινος), με δευτερευουσα επεξηγηματικη μεσα σε παρανθεση (The three Children in the Furnace) (Οι Τρεις Παιδες εν Καμινω), απολυτως απαραιτητη, γιατι μονη της η πρωτη θα αποδυναμωνε το Βιβλικο της χαρακτηρα, παραπεμποντας στο ομωνυμο Indie Rock συγκροτημα του Brooklyn.

Θα μπορουσαν, ακομα, να προταθουν και περισσοτερο Ελληνοπρεπεις ονομασιες  απο την καθ' ημας Εγγυς Ανατολη, μια και ο επενδυτης, θεωρειται ο George Soros του Mega Fund του τριτου δρομου προς το σοσιαλισμο, οπως για παραδειγμα:
ΑΠΟΤΕΦΡΩΣΕΙΣ ΝΕΚΡΩΝ "Ο ΝΑΒΟΥΧΟΔΟΝΟΣΟΡ", που ηταν ο βασιλιας των Βαβυλωνιων και Ασσυριων, ο οποιος το 605 πΧ κατελαβε την Ιερουσαλημ και διεταξε το καψιμο των τριων παιδων, επειδη δεν προσκηνυσαν την εικονα του τη χρυση.
Ο επενδυτης, βεβαια, διεταξε τη συλληψη ατυχου πολιτη, που δεν προσκηνυσε την εικονα του τη χοντρη.

Θα μπορουσε ακομα στην επωνυμια να χρησιμοποιηθει καποιο απο τα ονοματα των τριων παιδων (οχι των τροικανων φασιστομαντραχαλαδων) ή και των τριων μαζι, Ανανια, Αζαρια και Μισαηλ, αν αυτο δεν δυσκολευε το επικοινωνιακο management και με την προυποθεση πως θα ειχε διασφαλιστει η συγκαταθεση των ανθρωπιστικων οργανωσεων κατα της παιδικης εκμεταλλευσης και της Διεθνους Αμνηστιας.

Οσον αφορα τα προιοντα της καυσης των πτωματων, φανταζομαι πως ο "Μεγαλος Τραγουδιστης" ως Αρχοντας Δομεστικος** (Αντιπροεδρος) της Μεγαλης του Καπιταλισμου Εκκλησιας, θα εχει πληροφορηθει απο τους φιλους του τους γιγαντες με το μυαλο των νανων, οπως ο ιδιος γιγαντας με μυαλο γιγαντα χαιδευτικα τους ειχε αποκαλεσει, τους Γερμανους, την τεχνογνωσια της παραγωγης σαπουνιου, το οποιο σαπουνι θα μπορουσε τιμης ενεκεν να ονομασει SOAP-BLE (σαπουνι μπλε), που στην Ελληνικη γλωσσα θα μπορουσε να αποδοθει ως "ΣΟΫΠ-ΜΠΛΕ".
Θα πρεπει, ομως, να διευκρινιστει, πως τα πτωματα των Ελληνων θα ειναι χαμηλης σαπωνοποιητικης αξιας, αλλα υψηλης καθαριστικης αποδοσης, λογω της μικρης περιεκτικοτητας σε κορεσμενα λιπη, ως αποτελεσμα της ακορεστης πεινας απο την τριχρονη λιτοτητα, που τους εχει υποβαλει το εθνος των γιγαντων με το μυαλο των νανων.

Τελος, στο γραφειο της επιχειρησης θα μπορουσε να αναρτηθει το διδακτικο επιγραμμα του Luc de Clapiers, Μarquis de Vauvenargues (1715–1747), "Το πιο ασχημο παιχνιδι της μοιρας ειναι να δωσει σε καποιον λιγες ικανοτητες και μεγαλη φιλοδοξια" και διπλα του η παραφραση μιας λαικης παροιμιας "Ο διαβολος δεν εχει δουλεια και θαυει τα παιδια του".

* Με τον τιτλο αυτο "Η ΠΥΡΙΝΗ ΚΑΜΙΝΟΣ" (ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΚΑΜΙΝΩ) με την ονομασια στη διεθνη βιβλιογραφια THE FIERY FURNACE (THE THREE CHILDREN IN THE FURNACE) αναφερεται ενα απο τα Λειτουργικα Δραματα(*) του 15ου μΧ αιωνα, που σωζεται σε τεσσερα χειρογραφα.
Στο 2406 της Εθνικης Βιβλιοθηκης του 1453, στο 1120 της Μονης των Ιβηρων του 1458, στο 1527 της Μονης του Σινα του 16ου αιωνα και στο 165 της Μονης της Μεγιστης Λαυρας του 17ου αιωνα.
Το 1970 μεταγραφηκε απο τον αειμνηστο φιλο Μιχαλη Αδαμη απο το χειρογραφο της Εθνικης Βιβλιοθηκης και πρωτοπαρουσιαστηκε στην Αθηνα το 1971 για φωνητικο χορο, τρεις παιδικες φωνες, τους τρεις παιδες εν καμινω και δυο σολιστες (Δομεστικος και Αναγνωστης), με τη συμμετοχη του Χοροθεατρου της Ζωζως Νικολουδη.

Η μουσικη αυτου του Λειτουργικου Δραματος βρεθηκε απο τον Milos Velimirovic και ανακοινωθηκε στο Annual Meeting του 1960 της American Musicological Society στο Stanford University.

Αρχιζει με ενα συντομο Ιδιομελον "Πνευματικως ημας πιστοι, συνηγαγε σημερον ο προφητης Δανιηλ", του οποιου η συνεχεια που δεν συμπεριλαμβανεται στο Λειτουργικο Δραμα ειναι αριστουργηματικη  "και τραπεζαν προτιθησιν αρετων δαψιλως (αφθονως) (Παραφραστικο σχολιο: τραπεζικη αφθονια), πλουσιοις και πενησι και ξενοις και αυτοχθοσι(.) και κρατηρα νοητον (Παραφραστικο σχολιο: η λεγομενη και μαυρη τρυπα)... και θυρων ατιθασων στοματα εφραξε (Παραφραστικο σχολιο: συμβολικη αναφορα της μεγαλης πολιτικης μασας)... και οι τρεις παιδες ευφημεισθωσαν, ου χρυσοι τη φυσει οντες, χρυσιου δε δοκιμωτεροι δεικνυμενοι(.) ου γαρ εχωνευσεν αυτους το πυρ της καμινου, αλλ' εφυλαξεν ακεραιους, ους ναφθα και πισσα και κληματιδες εστεψεν (Παραφραστικο σχολιο: νομιζω πως ηδη ο Θεοδωρος Παγκαλος ειναι καλλιεργητης αμπελοκληματιδων)..."

(.) ανω τελεια

(*) Παραπομπη της παραπομπης

Τα Λειτουργικα Δραματα ηταν Βιβλικες αναπαραστασεις, που δινονταν με τη μορφη παραστασεων χωρις να ανηκουν στη λατρευτικη διαδικασια, με στοιχειωδη συνηθως σκηνικη δραση, στον αυλογυρο των εκκλησιων, με την ευκαιρια καποιων σημαντικων γιορτων.
Στη μουσικη της Δυτικης Ευρωπης εμφανιστηκαν ως Misterium, Representatio, κλπ και αφορουσαν κορυφαιες στιγμες της χριστιανικης ζωης, οπως πχ τα Πασχαλινα, του Αγιου Ταφου, των Οδοιπορων, των Παθων, των Χριστουγεννων.

** O Aρχων Δομεστικος ειναι ο υπο τον Αρχοντα Πρωτοψαλτη ή Αρχοντα Λαμπαδαριο ψαλτης.
Με πολιτικους ορους θα λεγαμε Αντιπροεδρος του Προεδρου και Αρχοντα Λαμπαδαριου της Μεγαλης του Καπιταλισμου Εκκλησιας, Γιωργου, υιου του Αρχοντα
Πρωτοψαλτη Ανδρεα και εγγονου του αποκρυφου ψευδοευαγγελιστη της δημοκρατιας Γεωργιου.

Ο ιδιος ο Θεοδωρος Παγκαλος ως υπουργος των εξωτερικων ειχε μετονομασει τον εαυτο του με το συνθηματικο ονομα "Μεγαλος Τραγουδιστης" κατα τις διαπραγματευσεις παραδοσης του Κουρδου αγωνιστη ηγετη Abdullah Öcalan στις Τουρκικες μυστικες υπηρεσιες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου