Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΛΗΤΟΥ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ
Την ωρα που ο ψευδο Σολων του κυβερνητικου μαπα σοου των Μνημονιοομολογιουχων αποπειρατο την αφεση των αμαρτιων των εγκληματιων του κοινου ποινικου δικαιου, την καταλυση της μυστηριακης υποστασης του γαμου με την ακυρωση της Ευαγγελικης εντολης "ους ο Θεος συνεζευξε ανθρωπος μη χωριζετο" και την εγκωμιο αποθεωση του Ηρωδειου εργου του μουσαιου ΠαΣοΚοπωγωνος σοσιαλσαδιστικου σταγονιδιου, του χασαπη των γενεων, η ιδια η δικαιοσυνη, αφου υπεστη υπερκοπωση με τις φυλακισεις των πολιτικα και οικονομικα υπευθυνων της χρεοκοπιας και τις προφυλακισεις των σαρκοβορων παρασιτων των ΔΕΚΟ και των ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ για να αποτραπει η συνεχιζομενη ληστεια του κρατικου προυπολογισμου με προσχημα τη νομιμοφανεια των ηγεμονικων μισθων, που αποφασιζονται κεκλεισμενων των κομματικων θηρων και για δυο χρονια αναπαυεται μακαριως, σφυριζοντας αδιαφορα,  με κλειστα ματια  στην εκπτωση της εθνικης κυριαρχιας και την αλλοτριο ακολασια, με την ευτελιστικη εκδοση επι χρημασι, της δημοκρατιας στη διεθνη χρηματοπιστωτικη εξουσια, αποφασιζε την προφυλακιση του ηγουμενου της Μονης του Βατοπεδιου Ευφραιμ ως υποπτου τελεσης παρομοιων αδικηματων με αυτα που εικαζεται πως διεπραξε, διασφαλιζοντας ο Χριστιανος τα συμφεροντα της μοναστικης και μονεταριστικης πολιτειας εναντι του εγνωσμενης ηλιθιοτητας και ανικανοτητας Ελληνικου κρατους, που εδωσε γη για υδωρ, ως ευλαβικος εξασκητης του δογματος του Amit Sarkar "δεν υπάρχει νόμος που να απαγορεύει την εκμεταλλευση του μαλάκα".

Αν η δικαστικη εξουσια δεν βρεθηκε σε συγνωστη πλανη και ασυγνωστη αδυναμια κατανοησης της φυσης των πραξεων που αποδιδονται στον Αγιο Γεροντα, την επαναληψη των οποιων προσπαθει να αποτρεψει με την προφυλακιση του, προφανως θεωρει οιονει παγια και διαρκη την ικανοτητα της Ελληνικης πολιτειας να αναπαραγει, υπο την Αγια, Ομοουσιο και αδαιρετο ηθικη αυτουργο εποπτεια και επαιτεια, το θαυμα της Κανα, δια της αεναου διαρθρωτικης μετατροπης των ταραγμενων υδατων των λιμνων και των θαλασσων σε φιλετα ακινητων.

Η θρησκευτικη ηγεσια μιλησε για το ακαιρο της αποφασης, την παραμονη δηλαδη των Χριστουγεννων να αποφασιζεται η προφυλακιση ενος θρησκευτικου ηγουμενου, εισελθουσα στον πειρασμο να αποκρυψει επιμελως η πονηρα, πως το παλαιο Ιουλιανο ημερολογιο της ανυποχωρητου και αναχωρητου μοναστικης πολιτειας του Αγιου Ορους απαιτει μια αποσταση ασφαλειας δεκατριων ημερων απο το Γρηγοριανο, προφανως εν συγχυσει ευρισκομενη και αγωνιουσα να αποτρεψει το Μεγα Σκανδαλο Θαυμα (πισω μου σ' εχω σατανα) του αγιασμου των υδατων, κατα το οποιο θα μπορουσε να συντελεσθει η συντελεια του κοσμου δια της ανταλλαγης της θαλασσιας και παραθαλασσιας χωρας της Καθαγιασμενης Μονης με ολοκληρο τον πλανητη γη, "ο εν υδασι την γην κρεμασας", που θα απειλουσε την πρασινη αναπτυξη με τη ρευστοτητα της υδροβιας κοσμογονιας, δολιοφθορωντας στην προεκλογικη δεσμευση του κληρονομικου ηγεμονα της ΠαΣοΚοβλαχειας και ΠαΣοΚοβλακειας.

"Τεμνομενην θαλασσαν λαω απειρω ποτε διηλθεν ως ηπειρον ιχνοβατων" (Γεωργιος Σικελιωτης).

Μεσα σ' αυτο το συγκεχυμενο περιβαλλον της δογματικης πλανης αναμεσα στην προστασια του μαλακα και την αποτροπη της μαλακιας και της χρυσης τομης (Θεια αναλογια) των λιμνων και θαλασσων, για τη λαικη λαθροχειρια και λαθροθηρια δια της τεμνομενης θαλασσης, ηρθε η ανακοινωση του Ιδρυματος του Αποστολου Ανδρεα του Πρωτοκλητου της Μοσχας να επαναφερει την πραγματικοτητα της οριζοντιας προσχωρησης ολων των Ελληνικων εξουσιων στο κινημα των προθυμων Ευρωπροσκυνητων, «παρομοιες δικαστικες αποφασεις μπορουν να εξηγηθουν μονο απο τις πολιτικες δεσμευσεις ορισμενων κυκλων της ελληνικης διοικησης, οι οποιοι επιθυμουν κατ' αυτον τον τροπο να επιδειξουν στη Δυση την ετοιμοτητα τους να προχωρησουν στην αρνηση των αρχων οργανωσης της πνευματικης ζωης, που εχουν κατοχυρωθει στο Ελληνικο Συνταγμα».

"ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ" το στομα του Αποστολου Ανδρεα του Πρωτοκλητου, "που ανεβαζει μιαν οσμη κεραυνου σαν απο θειαφι"*.

* Παραφραση του ποιηματος του Ελυτη "Αξιον Εστι το χωμα, που ανεβαζει μιαν οσμη κεραυνου σαν απο θειαφι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου