Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΔΗΜΟΙ, ΔΗΜΙΟΙ ΚΑΙ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ

«Ελληνα λαέ βασιλιά, λαέ απελπισμένε,
δεν έχεις πια να χάσεις
παρά τη λευτεριά σου" (Paul Éluard).

Η ειδηση ηταν συγκινητικη.
"Ο Μαρκο Γκαλντι, Ιταλος δημαρχος της κωμοπολης Καβα Ντει Τιρενι, εξω απο την πολη Σαλερνο της Νοτιας Ιταλιας, αποφασισε να προσφερει το μισθο του για τη στηριξη του ελληνικου λαου.

Οι μηνιαιες απολαβες του, αντιστοιχουν σε 1.100 ευρω".

Οι Ελληνες δημαρχοι, καθε γενους και ειδους κομματοσκυλα, πρωτοποροι της χρεοκοπιας, προσεφεραν στα χρονια της ΠαΣοΚικης χολερας και συνεχιζουν και στα χρονια της Παπαδημιας τραπεζοτρομοκρατιας και τραπεζολαοκτονιας τα χρηματα του Ελληνικου λαου σε μισθους  των 5.000 και 8.000 ευρω στα γιουσουφακια των δημοτικων επιχειρησεων, τα παρασιτικα σκουληκια των κομματικων κοπρανων, τους μισθοκλεπτοαποδοχους και τα εξωτικα αρπακτικα του Ελληνικου πολιτικου Αμαζονιου, απροσοντα και αναγωγα, που ολοι μας λιγο πολυ τα βρηκαμε μπροστα μας, στο τσιρκο των πολυπλευρων και πολυδιαστατων, τοσων πολλων διαστασεων μεχρι του σημειου των υπερχορδων, παραμαγαζων της αποκεντρωμενης αυτοδιοικητικης ρεμουλας.

Ευτυχως που η πολυδιασταση των υπερχορδων σαρδαμοποιηθηκε σε πολυδιασταση των υπερπορδων και ετσι γλυτωσε και η μουσικη τεχνη απο την εμφανιση πολυχορδων βαρβαρικων μουσικων οργανων*, πχ βιολιων με 12 χορδες, στις διαφορες "πολιτιστικες δρασεις", που οργανωνουν ως αλλοθι για τη διατηρηση της αδειας λειτουργιας των καθηκο-ιδρυματων τους, οπως περιγραφει ενα γλαφυρο ανεκδοτο:
Δημαρχος καλεσε ενα μαεστρο να οργανωσει μια ορχηστρα εγχορδων, για την, οπως συνηθιζουν να λενε ψιττακιζοντας μη γνωριζοντας αλλη λεξη λεκτικου μαξιμαλισμου, αναβαθμιση της ζωης της πολης.
Ο μαεστρος λεει: Δημαρχε χρειαζομαστε 8 πρωτα βιολια, 6 δευτερα, 4 βιολες, 4 βιολοντσελα και 2 κοντρα μπασα.
Ο δημαρχος αγανακτισμενος τον διακοπτει, λεγοντας του:
Ακου να δεις θα τα παρεις ολα τα βιολια πρωτα. Εγω δευτερα πραγματα δεν θελω! Εξαλλου πληρωνει η Ευρωπη.

"Αλλος γαμαει, αλλος πληρωνει", οπως λεει και η λαϊκη θυμοσοφια, με τη διαφορα πως σημερα ο Ελληνας γαμιεται και ο Ελληνας πληρωνει.

Θυμαμαι οταν ανοιξαν οι κρουνοι των Ευρωπαικων κονδυλιων, δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο καποια επαγγελματικως ευγενικη φωνη με τη φραση "Σας τηλεφωνω απο την ΕΟΚ και θα θελαμε να αναλαβετε τη διδασκαλια μαθηματων για τη συγχρονη μουσικη".
Προσκληθηκα να τους συναντησω σε καποια οδο περιφερειακου δημου της Θεσσαλονικης, χωρις να συγκρατησω τον ακριβη αριθμο.
Εξαλλου τι να τον κανω τον αριθμο, δεν θα υπηρχε και πληθωρισμος κτιριων της ΕΟΚ σε μια φτωχοσυνοικια της Θεσσαλονικης.
Δεν θα πηγαινα και στις Βρυξελλες.
Εις ματην ανεβοκατεβηκα αμφω πλειστακις την οδο, χωρις να συναντησω καποιο απο εκεινα της τζαμωτης αρχιτεκτονικης κτιρια της τοτε ακομα ΕΟΚ.
Απευθυνομενος στον συνηθως πληροφορημενο περιπτερα της οδου, μου υπεδειξε ενα αρτι εκμισθωθεν ημιυπογειο, τη δραστηριοτητα του οποιου ακομα δεν ειχε προσδιορισει.

Μπηκα διστακτικα και βρεθηκα μπροστα σε 3-4 οθονες υπολογιστων, που τοτε εκαναν τα πρωτα τους βηματα, ενα θηριωδες φωτοαντιγραφικο μηχανημα και καμια εικοσαρια καρεκλες.
Ειμουν στο στοχο ή καλυτερα στην αρχη του τουνελ. Στο κτιριο οχι βεβαια της ΕΟΚ, αλλα στο underground ενος απο του πρωτους χρυσοθηρες των Ευρωπαικων προγραμματων, που η οικονομικη συναλλαγη του με την ΕΟΚ του εδωσε το πλεονεκτημα να μιλαει για λογαριασμο της "σας τηλεφωνω απο την ΕΟΚ...".

Αφου ολοκληρωσα τον κυκλο των μαθηματων σε 15 περιπου σπουδαστες, βρεθηκα μπροστα σε μια κενη κατασταση πληρωμων να υπογραψω για να παραλαβω την αμοιβη μου.
Η υπαλληλος μου εξηγησε πως τα ποσα θα τα συμπληρωνε μετα, για να μην με ταλαιπωρει με τους αριθμους.

Μαθηματικη ευγενεια!

Της εξηγησα πως η επιστημη των μαθηματικων δεν ηταν για μενα ταλαιπωρια, αλλα παιδικη πνευματικη διαστροφικη ηδονη και πως δεν βιαζομαι. Μπορει να συμπληρωσει τις καταστασεις με την ησυχια της και οταν τις ετοιμασει να με ειδοποιοησει να υπογραψω και να πληρωθω.

Εκτοτε περασαν χρονια πολλα, η ΕΟΚ εγινε ΕΕ, η Ελλαδα χρεοκοπησε και προσπαθει να πεισει τους Ελληνες πως ειναι ακομα αξιοχρεη και εγω περιμενω καρτερικα την ειδοποιηση, πεπεισμενος πια, πως ηταν πραγματι επιμοχθη η συμπληρωση των καταστασεων πληρωμων!

* Στην Αρχαια Ελλαδα, που τους θησαυρους και τις υποθηκες της, η κυβερνηση των τραπεζιτων, αφησε απροστατευτα στα χερια των κηπουρων του τελευταιου αυτοκρατορα, μια διακριση αναμεσα στα Ελληνικα και τα βαρβαρικης προελευσης εγχορδα οργανα ηταν ο αριθμος των χορδων.
Τα πρωτα ηταν ολιγοχορδα, ενω τα δευτερα πολυχορδα.
Μαλιστα ο Φερεκρατης στην κωμωδια του Χειρων διακωμωδει τους νεωτερισμους καποιων καινοτομων μουσικων να αυξησουν τον αριθμο των χορδων, οπως πχ του Τιμοθεου του Μιλησιου, παρουσιαζοντας τη μουσικη ως γυναικα που διαμαρτυρεται "απεδυσε κ' αναλυσε χορδαις δωδεκα" (μ' εγδυσε και μ' εδεσε με τις δωδεκα χορδες) (Πλουταρχος: Περι μουσικης).

Τι να πουμε και εμεις σημερα για τους κενοτομους δημαρχους, τομεις των κενων δημοτικων ταμειων, τα οποια εγδυσαν δια της αφαιμαξομεταγγισης στις τσεπες των κομματοσκυλων του αυτοδιοικητικου πορνειου με πολυεδρα και πολυπλευρα πολυπολιτισμικα προσχηματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου