Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ* ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ "ΣΩΤΗΡΙΑΣ"

"Συνεθιζε δε εν τω νομιζειν μηδεν προς ημας ειναι τον θανατον... Το φρικωδεστερον ουν των κακων ο θανατος ουθεν προς ημας, επειδηπερ οταν μεν ημεις ωμεν, ο θανατος ου παρεστιν, οταν δε ο θανατος παρη, τοθ' ημεις ουκ εσμεν"** (Επικουρος)

Προσφατα ο Ιατρικος Συλλογος των Αθηνων εξεδωσε μια ανακοινωση για να καταδειξει το μειζον προβλημα της ανθρωπιστικης κρισης ως επακολουθο της οικονομικης τυραννιας, με την οποια δοκιμαζεται ο Ελληνικος λαος.

Σημειωση: Αναφερομαι με τα λογια "ως επακολουθο της οικονομικης τυραννιας" και οχι "ως επακολουθο της οικονομικης κρισης", γιατι η τυραννια ειναι η πραγματικοτητα και η κριση το τεχνητο της αλλοθι.

Και μονο λιγα λογια της ανακοινωσης του Ιατρικου Συλλογου Αθηνων ειναι αρκετα να επισημανουν το ανθρωπιστικο εγκλημα και να στιγματισουν τους εγκληματιες του χρηματοπιστωτικου κεφαλαιου για τη συγχρονη γενοκτονια των Ελληνων.

"Δεκάδες Καρκινοπαθείς φεύγουν από το Ιατρείο περιμένοντας να πεθάνουν ενώ μπορούν να ζήσουν, γιατί δεν έχουν λεφτά.

Δεκάδες έγκυοι μένουν να γεννήσουν στο δρόμο με το ρίσκο να ζήσουν ή να πεθάνουν ή να έχουν μία ζωή ένα ανάπηρο παιδί επειδή δεν έχουν τα 800 ευρώ για να γεννήσουν
..............................................

Κάναμε έκκληση στον τότε Υπουργό Υγείας, κ. Λοβέρδο (Σημειωση σχολιαστη: το κ. πριν το ονομα δεν αναφερεται, φανταζομαι, στο γνωστο κυριε, αλλα σε καθε επιθετο που αρχιζει απο κ και προσδιοριζει τη διαστροφικη μνημονιολαγνεια του ακολουθου προσωπου με το αναφερομενο ονομα) και παράλληλα στις διοικήσεις των νοσοκομείων για να αναλάβουν κάποια - ζωτικής σημασίας - περιστατικά και να τα χειρουργήσουν. Η απάντηση ενός υπαλλήλου του ΥΥΚΑ ήταν, ότι η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη: «οι ανασφάλιστοι πληρώνουν…. ας βγάλουν βιβλιάριο απορίας…!!!» όταν όλοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι πολίτες που δεν έχουν πληρώσει τις οφειλές τους στα ταμεία τους και στην εφορία, δε μπορούν να βγάλουν φορολογική ενημερότητα και βιβλιάριο απορίας!!!".

Αποριας αξια απορια με φορολογικη ενημεροτητα!!!

Απορος, δηλαδη, ειναι ο ανευ πορων ενδεης, που παρεδωσε ανευ ορων την τελευταια ρανιδα των πορων του στη φορολογικη σπονδη του πορωμενου και κορωμενου πορων χρηματοπιστωτικου φασισμου, του τραπεζοφασισμου.

Φοβαμαι πως δεν ειναι μακρια η μερα που οι ασθενεις θα συνταγογραφουν τα φαρμακα τους, ως τεκμηριο επιβιωσης καταβαλλοντας για καθε θανατο ΦΑΑ (Φορο Αφαιρουμενης Αξιας ως ισοδυναμο της κατα κεφαλη αυξησης του χρεους, που προκαλειται απο τη μειωση του πληθυσμου), στα γκισε, θα χειρουργουνται στα ταμεια του ΦοροΠροκρουστη των Δημοσιων Οικονομικων Υπηρεσιων και η νομισματικη "ψυχοπαθεια" θα παρει τη θεση της ιδεολογικης τρελλας με τον εγκλεισμο στα Γκουλακ των "αντινομισματοφρονουντων".

H ισοδυναμη απαντηση της φασιστικης αυτης προκλησης ειναι ο ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, για την απελευθερωση και τον απεγκλωβισμο απο το διχτυ της στυγερης και αδιστακτης πολιτικης εξουσιας, που "μετα το ναζισμο και το σταλινισμο αποτελει το μεγαλο συγχρονο προβλημα" (Foucault: Asiles, Sexualité, Prisons) ή οπως φαινεται, αποτελουσε και νωριτερα, συμφωνα με τον Επικουρο, "εκλυτεον εαυτους εκ του περι τα εγκυκλια και πολιτικα δεσμωτηριου" (να ελευθερωθουμε απο τα δεσμα της καθημερινοτητας και της πολιτικης).

Ενεργοποιηθηκε αραγε καποια Ελληνικη ή διεθνης δικαστικη αρχη για το ανθρωπιστικο εγκλημα που συντελεται στη χωρα μας ή μηπως θα πρεπει η δικαστικη εξουσια, ως συνιστωσα της εν γενει εξουσιας, να σκυψει, οπως ελεγε ο Foucault (La recherche scientifique et la psychologie) να κοιταξει απο την κλειδαροτρυπα για να δει μεσα απο μια γυαλινη πορτα;

Finis santificat media (O σκοπος αγιαζει τα μεσα), συμφωνα με την εγκληματικη δογματικη "ηθικη" της Δυσης;
Ή μηπως "θα πρεπει να γνωριζουμε πρωτα αυτο που αγιαζει το σκοπο", συμφωνα με την επαναστατικη ηθικη του Τροτσκυ;

Στις αρχες του 20ου αιωνα ο Romain Rolland στο Le Théâtre du peuple εγραψε: "Ο λαος εχει αλλοτριωθει σταδιακα απο την αριστοκρατια, εχει διαποτιστει απο την ιδεολογια της και θελει να τη μιμηθει. Για μια λαικη τεχνη, δημιουργησε εναν λαο".

Την αλλοτριωση αυτη, αρχικα στον αρχοντοχωριατισμο και αργοτερα στον Ευρωκατινισμο, πληρωνει σημερα ο Ελληνικος λαος, που αντι να καταναγκαζεται να δημιουργησει την Ελλαδα της Ευρωπης, θα πρεπει επαναστατωντας να δημιουργησει την Ελλαδα των Ελληνων.

Αυτη ειναι η νομοτελεια μιας αντιδρασης του υποταγμενου και καταπιεσμενου.
Κατα τον Sartre "ειναι τα παιδια με τον καθωσπρεπισμο, που θα γινουν φοβεροι επαναστατες, που δεν βγαζουν λεξη, που δεν κρυβονται κατω απο το τραπεζι, που τρωνε μονο ενα κομματακι σοκολατα καθε φορα και αργοτερα κανουν την κοινωνια να το πληρωσει ακριβα",  φτανοντας "να γινουν πραγματικοι επαναστατες, οταν δεν θα εχουν να χασουν πια τιποτα" (Mπακουνιν).

Ο Γκορκι, αργοτερα, εγραψε στον Romain Rolland, πως "κανενας λαος στον 20ο αιωνα δεν εξαπατηθηκε" και σιγουρα δεν θα εξαπατηθει στον 21ο ο Ελληνικος λαος απο τους "ιεραποστολους" του χρηματοπιστωτικου καπιταλισμου.

Η κριση και το αλλοθι της "ειναι ενα θεωρητικο τεχνασμα των πολιτικων, των οικονομολογων, των φιλοσοφων κλπ για να χαρακτηρισουν ενα παρον, που δεν ειναι σε θεση (ή δεν θελουν, θα συμπληρωνε η ταπεινοτητα μου) να αναλυσουν... Στην ιστορια της Δυσης δεν υπηρξε στιγμη χωρις τη συναισθηση μιας κρισης βιωμενης εντονα ως το μεδουλι των ανθρωπων" (Foucault: La politique est la continuation de la guerre par d' autres moyens), γεγονος που σημαινει, πως οι κρισεις της Δυσης ειχαν παντα ανθρωποκεντρικο χαρακτηρα, με εγκληματικες συνεπειες στον ανθρωπισμο, απο την Ιερα Εξεταση των Ιησουιτων και τα ναζιστικα εγκληματα ως το Πυρ το Εξωτερο των τραπεζοφασιτων.

Στη ανθρωπινη, ομως, ζωη, ακομα και τη πιο ταπεινη, δεν χωρουν τα τεχνασματα και οι χρηματοπιστωτικες ισοδυναμιες.

Ο θανατος και ενος ακομα δυστυχου ασθενους, λογω οικονομικης αδυναμιας προσβασης στις υπηρεσιες της υγειας, ως ισοδυναμο μετρο - θυσια για τη "βιωσιμοτητα" (αντε να τα χιλιασει τα δισεκατομμυρια) του χρεους, δεν αποτελει μονο εγκλημα, που βαρυνει τον καθε μνημονιοδιατεταγμενο εκτελεστη της οικονομικης κατασταλτικης δημοκρατιας της "σωτηριας", αλλα και στιγμα της κοινωνικης συνειδησης, που αντικατοπτριζει την πολιτισμικη παρακμη, βαζοντας πανω απο το ον τα κτηματα του οντος.

Η ιδεα της επενδυτικης ανοησιας του "νοσοκομειακου τουρισμου" (προτιμω τον "σεξουαλικο τουρισμο" της Ουκρανιας), που ακουστηκε τελευταια, ως αναπτυξιακου πυλωνα της πολιτικης βλακειας, θα εχει να επιδειξει στη χωρα μας, περα απο τα παλαιολιθικα εργαλεια του "επιστημονικου" εξοπλισμου του ΕΣΥ και τα οζοντα κοπρολιθων νοσοκομειακα ασυλα των μελλοθανατων, τη βαρβαροτητα και τα θυματα των απογονων του  Josef Rudolf Mengele*** του χρηματοπιστωτικου φασισμου.

Ο Sartre ελεγε πως "o φασισμος δεν καθοριζεται μονο απο τον αριθμο των θυματων, αλλα απο τον τροπο που τα σκοτωνει".

* Η ονομασια ΜΝΗΜΟΝΙΟΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ προερχεται απο τους Les poètes maudits (Καταραμενοι Ποιητες), που εχουν τις καταβολες τους στον François Villon (1431 - 1474) και αναμεσα τους ξεχωριζουν οι Charles Baudelaire, Paul Verlaine και Arthur Rimbaud.
Χαρακτηριστικο των Καταραμενων Ποιητων ηταν η αντισυμβατικη - περιθωριακη κοινωνικη ζωη.
Οι Les poètes maudits ειναι επισης εργο του Paul Verlaine, που πρωτοεκδοθηκε το 1884 περιλαμβανοντας τρεις ποιητες, τους Tristan Corbière, Arthur Rimbaud και Stéphane Mallarmé και επανεκδοθηκε το 1888 συμπληρωμενο με τους ποιητες  Marceline Desbordes-Valmore, Villiers de l'Isle-Adam και Pauvre Lelian (αναγραμματισμος του Paul Verlaine).

** Συνηθισε να πιστευεις πως ο θανατος ειναι για μας ενα τιποτα... Το φρικτοτερο απο ολα τα κακα, ο θανατος, ειναι ενα τιποτα για μας, γιατι οταν εμεις υπαρχουμε ο θανατος δεν υπαρχει και οταν ο θανατος υπαρχει, τοτε δεν υπαρχουμε εμεις.

*** Josef Rudolf Mengele. Αξιωματουχος των SS, συμβολο του Γερμανικου πολιτισμου και γιατρος, που εκτελεσε φρικιαστικα πειραματα σε βαρος των κρατουμενων στο στρατοπεδο συγκεντρωσης του Auschwitz.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου