Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

TΗΣ ΦΩΦΗΣ ΤΑ ΕNΝΙΑΜΕΡΑ

(ΠαΣοΚοΠΙΘΟΠΡΑΚΤΑ)*

"Εστ' ημαρ οτε Φοιβος ("τηλεσκόπος και κοίρανος κόσμου") (Παπανδρεου καιροσκοπος και τυραννος κοσμου) παλιν ελευσεται και ες αει εσεται"

Η Πυθια του αναποδου και δια γραμματικης αντιμεταθεσεως των φωνηεντων του κεντρωου χωρου ανοπαδου (ανευ οπαδων) κομματος του τεως ψευτοσοσιαλισμου και νυν μνημονιορατσισμου και μνημονιοφασισμου εξεδωσε μεγα χρησμο:

"Γι άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ότι ο καυγάς γίνεται για το πάπλωμα.
Μπροστά στην προσπάθεια του να συντηρήσει ένα ανούσιο δίπολο ο κ. Τσίπρας γίνεται απλά δεκανίκι της Νέας Δημοκρατίας και του κ. Σαμαρά".

Το ΠαΣοΚοαυτονοητο.
Οι μεγαλοι καυγαδες των διπολων, τριπολων και πολυπολων (παρτουζας) γινονται παντα κατω απο το παπλωμα, ιδιαιτερα οταν τα ποδια απλωνονται εκει που δεν φτανει (το παπλωμα, απαραιτητη επεξηγηματικη προσθηκη για τους ΠαΣοΚοηλιθιους, αλλοτε γνωστους και ως χαχολους) και δεν υπαρχει συνουσιο διπολο "ανουσιο", οπως το αποκαλεσε η ΠαΣοΚοανουσια, γιατι σιγουρα ενα διπολο κατω απο το παπλωμα δεν συνευρισκεται εις κομματος κοινωνιαν, παρα εις πηδηματος επικοινωνιαν.

Κατω απο το παπλωμα της δημοκρατιας ανουσιως γινεται μονο η αμωμος συλληψη της τυραννιας.

Το ΠαΣοΚοποθητο.
Καλυτερα αεροσακος του συνοδηγου, παρα δεκανικι του οδηγου.

Το Συστημα της Παθητικης Ασφαλειας της ενεργητικης χρηματοπιστωτικης τυραννιας:
Οδηγος, συνοδηγος - συνοδοιπορος και αεροσακος του συνοδηγου.

Περι ΠαΣοΚολασπολογιας και ακτινολογιας των ακτινων του χαμενου Ηλιου, αλφαβητικον ασμα ηρωικο και πενθιμο για τον χαμενο ηγετη της Αλβανικης μνημονιορατσιστικης Ελλαδας, που μπηκε στην ΕΕ για να μη γινει Βουλγαρια, αλλα τα καταφερε να καταντησει Αλβανια.
Η Αλβανοποιηση λεγεται "ΣΩΤΗΡΙΑ".
Η ΚιρκηΜερκελ και το τροχηλατο κτηνος της μεταμορφωμενο σε διχειρο (δια φωνητικης ορθογραφιας και διχοιρο, δυο φορες γουρουνι) ανθρωπο καταφεραν τη ρατσιστικη διαρθρωτικη αλλαγη, να κλεισουν τα γουρουνια της ελευθερης βοσκης στον Αλβανικο σταυλο - χοιροστασιο του Ευρω, τρεφοντας τα με μεταλλαγμενα τροφιμα, τουτεστιν ευρωδανεια.

Κατω απο τη φωνητικη, λοιπον, εκφωνηση του αλφαβητου υμνου υπολανθανει Πυθικος Ειρμος, τα ΠαΣοΚοΠιθοπρακτα ή αλλως τε Βιος και Πολιτεια του ΠαΣοΚ καλουμενα, οπως για παραδειγμα η πολιτικη λασπη, που ψηνεται κατω απο τις ακτινες του νυχτερινου ηλιου (διαρθρωτικος αστροφυσικος μετασχηματισμος), οπου συνεχιζουν ακομα να ζουν τα εμβια υπολειμματα του πολιτικου Εγω του συμβολικου πατρος του πατρος, του φαντσιακου πατρος του υιου και υιου του πατρος του πατρος και του πραγματικου υιου του πατρος, μικρου Αλλου και Αμερικανου καλουμενου, που αντισταθηκε να αγωνιστει στο Βιετναμ στο πλευρο της μητερας πατριδας δια της καθυστερησεως της ωορρηξιας, κατα συνεπεια και τεκνοποιας του, της πραγματικης του μητερας.     .   O Κομβος των Παπανδρεου της πολιτικης ψυχοπαθολογιας, κατα τον Κομβο των Borromée (Le noeud des Borromée) της Λακανικης ψυχαναλυσης.
Με αλλα λογια "Μαλλια Κουβαρια" των ΠαΣοΚοΠιθοπρακτων.

Eιναι ευκολοτερο να κατανοησει κανεις τη Σαιξπηρικη γενεολογικη αλχημεια του  James Joyce ("αποδεικνυεται με την αλγεβρα, πως ο εγγονος του Αμλετ ειναι ο παππους του Σαιξπηρ και αυτος ο ιδιος ειναι το φαντασμα του πατερα του") ή τη μεταφυσικη υποσταση της Αγιας Τριαδας του Λιβυου μοναχου Sabelius ("ο Πατερας ηταν αυτος ο ιδιος ο Υιος του Εαυτου του"), παρα την Παπανδρεικη πολιτικη αιμομιξια.

"ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ!
ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ.
ΣΤΗ ΙΓΜΑ (ΙΝΑ) ΖΗ ΤΑ,
Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ
ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ.
(ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞ Η,
Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ),
ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ
ΤΑΦΗ ΕΨ ΙΛΩΝ,
ΦΥ(ΟΙ) ΨΥΧΗ,
Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ)".

Μεταφραση

Αλ, εσυ που εισαι το Φως, ελα στη Γή!
Κι εσυ Ελ ριξε τις ακτινες σου στην ιλυ
που ψηνεται
(που βρισκεται σε κατασταση
αναβρασμου).
Ας γινει ενα κατασταλαγμα (μια ξηρα)
για να μπορεσουν τα Εγω να ζησουν, να
υπαρξουν
και να σταθουν πανω στην παλλομενη
Γη.
Ας μην επικρατησει η νυχτα, που ειναι το
μικρον,
και κινδυνεψει να ταφει (να σβησει, να
χαθει)
το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην
αναβραζουσα ιλυ,
και ας αναπτυχθει η Ψυχη, που ειναι το
μεγιστο,
το σημαντικοτερο ολων.

ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΥΘΙΣΤΟΡΙΑ (ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ)
Η επικληση των θεοτητων Αλ και Ελ, ως μεταφυσικη αναζητηση του τριτου δρομου προς το σοσιαλισμο, αναφερεται σε Αραβικες θεοτητες.
Στη θεοτητα της γονιμοτητας Αλ, συμβολο της ΠαΣοΚοπαπαρολογουσης ευτεκνιας και την υπατη θεοτητα της Ουγκαριτικης πολυγλωσιας Ελ, συγγενους του Αιγυπτιακου Βασιλια Ηλιου, με κερατα στο κεφαλι, συμβολα του πολιτικου κερατωματος.
Η λατρεια της θεοτητας του Ελ δεν ηταν ιδιαιτερα λαοφιλης, λογω της υψηλης θεσης της στην κλιμακα των θεοτητων, κατα συνεπεια και της μεγαλης αποστασης απο το λαο, γεγονος που δικαιολογει και τη δημοσκοπικη συρρικνωση του κομματος του Ελ-ληνικου Ελ Ντοραντο των τεμπεληδων της ευφορης κοιλαδας και συνδικαλιστων καλουμενων, εκ των λεξεων "συνδικου" (υπερμαχου) και ληστης, φθογγικως ισοδυναμου του λιστης, τελικως υπερμαχου ληστη, για να πληρωθει ο νομος του Αντισθενη "αρχη
επιστημης η των ονοματων επισκεψις".

Η πολη Ουγκαριτ ηρθε στο φως το 1929 απο ανασκαφες Γαλλων στη Βορεια Συρια, κοντα στη Λαοδικεια.
Καπου εκει γυρω ο μεγας πολιτικος αρχαιοκαπηλος ανακαλυψε την προιστορικη θεοτητα του σοσιαλισμου για να παρακαμψει την ιστορικη του κομμουνισμου, μεσα απο τα ιερογλυφικα πολιτικα κειμενα του αδελφου του κομματος Μπααθ, επι των αγριων ορεων του οποιου υψωσε το ηλιοφορο συμβολο του ΠαΣοΚ.

* ΠαΣοΚοΠιθοπρακτα. ΠαΣοΚομαντειες, Η Θεωρια των Απιθανοτητων, Αστοχαστικος Πολιτικος Λογισμος.
Δανειος λεξιπλαστικος νεολογισμος απο το εργο PITHOPRAKTA (ΠΙΘΟΠΡΑΚΤΑ)(*) του Ιαννη Ξενακη, αυτον που η Ελλαδα ως Γιαννη καταδικασε σε θανατο, γιατι ηταν αριστερος, επαληθευοντας για μια ακομα φορα τη λαικη θυμοσοφια "τι εχεις Γιαννη μ', οτ' ειχα παντα"  και ο Γιαννης δραπετευσε για να σωθει και να μεγαλουργησει ως Ιανης, Γαλλος, πλεον, συνθετης, δυστυχως, Ελληνικης, ευτυχως, καταγωγης, σημαδεμενος με τη βαθεια πληγη - χαρακια στο προσωπο, τραυμα - συμβολο της Παπανδρεικης αθλιοτητας και βαρβαροτητας των Δεκεμβριανων, τοτε που ο αυτοκομματοκλητος "Γερος της Δημοκρατιας", αυτης που κατω απο τη γενναιοδωρη σκεπη της φιλοξενησε τον καθε πολιτικο τυχοδιωκτη, οπως και αυτον τον "Γερο" αυτοαποκαλουμενο και τον υιον αυτου και τον υιον του υιου, για να καταληξει στο τελος χρεοστατικη, σκοτωνε μαζι με τους Αγγλους συνοδοιπορους του στους δρομους της Αθηνας τα λεγομενα "εθνικα μιασματα", τους ηρωικους κομμουνιστες, οπως σημερα οι πολιτικοι του απογονοι δολοφονουν μαζι με τους Γερμανους συνοδοιπορους τους τα "οικονομικα μιασματα".

Γερμανοτσολιαδες τοτε, Γερμανοληστες σημερα.
Η εθνολογια ενος διαρκους εγκληματος κατα του Ελληνισμου.

(*) ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ

PITHOPRAKTA
Εργο του Ιαννη Ξενακη του 1956 για 46 εγχορδα, 2 τρομπονια και woodblock.
Ο τιτλος και η δομη του παραπεμπουν στη θεωρια των πιθανοτητων (στοχαστικη μουσικη).
Η δομικοτητα του στηριζεται στη συμπεριφορα της κατανομης των αεριων με βαση την αρχη του Gauss και την κινηση του Brown (τετραδιαστατο φαινομενο με τις τρεις διαστασεις του χωρου και τη διασταση του χρονου).
Το καθε μουσικο οργανο συμπεριφερεται ως ενα μοριο κατω απο το νομο της κατανομης των Maxwell–
Boltzmann και το νομο του Gauss ως προς τις διακυμανσεις της θερμοκρασιας.
Στη γραφικη - μαθηματικη αναπαρασταση της παρτιτουρας, στον οριζοντιο αξονα εξελισσεται ο χρονος στη βαση των 5 cm ως ενα μουσικο μετρο, που υποδιαιρειται σε αλλοτε σε αλλο αριθμο ισων μερων, ενω στον καθετο αξονα απεικονιζεται το υψος των φθογγων στη βαση της μουσικης μοναδας του συγκερασμενου μουσικου συστηματος, το ημιτονιο, μεταφερμενο και αυτο γραφικα σε μοναδες μηκους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου