Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

THE RAKE'S PROGRESS*

"Αλιμονο σε οποιον ζει στην ερημο και θυμαται του κοσμου" (Καζαντζακης)

Τον τελευταιο καιρο εγινα "στοχος" καλοπροαιρετης κριτικης, ενδογενους, της συνειδησης μου και εξωγενους, αρκετων φιλων μου, γιατι διεκοψα βιαια και προωρα τη διδακτικη μου δραστηριοτητα.
Αρκετοι, βεβαια, αναγνωριζουν και αποτιμουν θετικα την προσφορα μου για οσα διδαξα ή εγραψα, εκτος απο τις Δημοτικες Επιχειρησεις, οπου ειχα την τιμη να συγκρουσθω με την ηλιθιοτητα και δολιοτητα του κομματικου κατεστημενου, αλλα στην κριση ολων μας εχει περισσοτερο βαρυνουσα σημασια η αρνητικη αποτιμηση για οσα δεν διδαξα ή δεν εγραψα.
Οσοι ζουν στην Ελλαδα μπορουν να κατανοησουν ευκολα την αποφαση μου να μην προσφερω τον εργασιακο μου μοχθο, που αντιμετωπιζεται απο την πολιτεια ως πλεονασματικη πολυτελεια της ακινητης περιουσιας μου, ως φορολογικη βορα για τη σωτηρια του τραπεζοφασισμου, αναγκαζομενος να υιοθετησω τελικα το δογμα: "Δεν εισπραττω δεν πληρωνω".

Σημερα, λοιπον, μεσα στην ανετη καμπινα του John Deere ως "αγροτης που ψαχνει", που σε πεισμα της φορολογικης βλακειας, διαθετει, ευτυχως χωρις να ειναι τεκμηριο πολυτελους αγροτικης διαβιωσης, κλιματισμο, καθισμα με αεραναρτηση, δυστυχως μονο για εναν, κατα τα Αμερικανικα προτυπα της ατομικης ιδιοκτησιας (η προσωπικη απολαυση πανω απο την αμοιβαιοτητα), στερεοφωνικο ηχοσυστημα με mp3 και ipod, ενω η διασυνδεση με το διαδικτυο ανηκει στην καναδικη BlackBerry (διπλα στο John Deere μαραζωνει η Jaguar, ακινητοποιημενη χωρις χαρτια, ως μεταναστης απο τα σαλονια στα αλωνια, μετα την παραδοση τους στο κρατος για λογους φορολογικης συνειδησης), σημερα, λοιπον, βρισκομενος στα κτηματα στη Χαλκιδικη για το κλαδεμα (προσοχη οχι κουρεμα, που αφορα πασης φυσεως τριχες, πχ της κεφαλης, του εφηβαιου, κλπ, οπως τα πασης φυσεως, μορφης και εξουσιας ομολογα της ομολογιας της απιστιας της χρηματοπιστωτικης εξουσιας) των χιλιων περιπου ελαιοδεντρων μου, σκεφτηκα την ηλεκτρονικη διδακτικη επιστροφη μου, με δημοσιευσεις πανω σε μουσικα, κυριως, θεματα, ως ενα μεσο επαφης με τον κοσμο των ζωντανων.
(Καταφερα να γραψω παλι μια τεραστια φραση, φραση ποταμος, αντιφιλολογικη.
Αλιμονο στους φιλολογους και παραφιλολογους - πχ αρχαιολογους, ψυχολογους -, που θα τη διαβασουν).

Βεβαια, η δημοσιευση των μουσικων θεματων, εχει δυο προβληματισμους.
Πρωτα, θα πρεπει να επιτρεψω στους μη μουσικους να τα κατανοησουν, γεγονος που θα στερησει απο τους μουσικους την εξειδικευμενη γνωση.
Υστερα, το BlackBerry, στο οποιο συνηθιζω να γραφω τα κειμενα μου, δεν εχει δυνατοτητα επεξεργασιας και χρησιμοποιησης μουσικης σημειογραφιας, για την παραθεση μουσικων παραδειγματων, χωρια που ειναι γεννημενο για την Αγγλοσαξωνικη ατονικοτητα, αφου οι τονοι μπαινουν αρκετα δυσκολα με συνδυασμο πληκτρων.

Ελπιζω μελλοντικα, οταν θα αποκτησω την ειδικη δεξιοτητα να ακινητοποιηθω στο τραπεζι του υπολογιστη, αν λειτουργει ακομα ο εγκεφαλικος μου φλοιος, να δημοσιευσω και το καθαρα τεχνικο περιεχομενο των μουσικων θεματων μου.

* Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ
 (Οπερα του Igor Stravinsky)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου