Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013

ΣΒΗΣΕ ΜΕ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΑΠ' ΤΑ ΤΕΦΤΕΡΙΑ ΣΟΥ*


"Μας εχει ξεγραμμενους" ο Πουτιν, κατολοφυρονται τα ΜΜΕ (Μεσα Μνημονιοναζιστικης Επικοινωνιας), γιατι με δηλωσεις του ο Ρωσος ηγετης αποθαρρυνε τους επιχειρηματιες της χωρας του να επενδυσουν στο ασταθες περιβαλλον της κοινωνικης και οικονομικης βιας και της πολιτικης νοθειας της χωρας μας, προφανως γιατι δεν ειναι διατεθειμενος να αποδεχθει το δογμα "αλλου τρως, αλλου πινεις κι' αλλου πας και το(ν) δινεις"**.

Δεν λενε, ευτυχως, που ειμαστε εγγεγραμμενοι στις "Πυλες της Βιτεμβεργης"*** του "Μητρωου Θηλεων" της Μερκελ, για να μην το πω διαφορετικα και προκαλεσω τη σεμνοτυφια της Αντιμνημουνιακης Παλαιοημερολογιοσυνης.

Ταλαιπωρη Ελλαδα.
Ζητας απελπισμενα τριχες να κρατηθεις, χτυπωντας πριν λιγες μερες ακομα και την πορτα της Καλυβας του Μπαρμπα Θωμα, μπας και συγκρατηθεις στα συρματοσχοινα του οσχεου του.

* Λαικο μελος σε στιχους της Ευτυχιας Παπαγιαννοπουλου και μουσικη του Α(*) Ρεπανη:

"Σβησε με κυρα μου
απ’ τα τεφτερια σου
κι αντε ν’ ανταμωσεις
ξανα τα ταιρια σου..."

(*) Παραπομπη της παραπομπης:
Για την αποτροπη καθε πιθανης περεξηγησης και υποψιας, που μπορει να οδηγησει η ταυταρτικολεξια, το Α ειναι το αρχικο γραμμα του μικρου ονοματος "Αντωνιος" του μελωδου Ρεπανη.

** Η λαϊκη παροιμια, που εγινε και ασμα απο τον Γιαννη (γραφω κατευθειαν το πληρες μικρο ονομα για να μην οδηγηθω σε δευτερη παραπομπη της δευτερης παραπομπης) Μηλιωκα με την παραφραστικως συμβολικη στροφη:
"Η ψειρα, ομως λεει μια παροιμια,
οταν χορτασει βγαινει στο γιακα,
και σ’ επιασα στα πρασα μια πρωια
με καποιο μικρομεγαλο λαπα".

*** Στις Πυλες του Μητροπολιτικου Ναου της Βιτεμβεργης στις 31 Οκτωβριου του 1517 ο προγονος μεταρρυθμιστης των σημερινων μεταρρυθμιστων Λουθηρος θυροκολλησε τις 95 θεσεις του, ουτε καν 100, κι' αυτες κουρεμενες κατα 5%, κατα του Παπισμου.
Εδω οι "Πυλες της Βιτεμβεργης" χρησιμοποιουνται συμβολικα, ως σωματοτοπολογικα μερη (μεγαλες και μικρες "πυλες", διπλες Συμπληγαδες), δηλαδη, της εισοδου του "Μητρωου Θηλεων", εκει που εγγραφονται συνηθως οι υποθηκες της ιστοριας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου