Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014

ΒΙΑ, ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΝΣΤΟΛΩΝ

"Oπου βια παρεστι, ουδεν ισχυει νομος"
(Μενανδρος)

Επιτελους το πρωτογενες πλεονασμα και το κοινωνικο του μερισμα στους ενστολους επιασε τοπο.
Εξεθρεψε το ανθρωπομορφο ενστολο κτηνος, που γρονθοκοπησε πισωπλατα, απροκλητα, βαναυσα και εκ του ασφαλους στο κεφαλι μια γυναικα, καθαριστρια, μπροστα στα τηλεοπτικα συνεργεια, που θα μπορουσε να ειναι μητερα ή γιαγια του, στην εισοδο του καθ' υλιν αρμοδιου υπουργειου του φασισμου, το υπουργειο των οικονομικων.

Η χουντα του οικονομικου ναζισμου εχει, πλεον, αποθρασυνθει, σε μια λοβοτομημενη κοινωνια του φοβου και της παθητικοτητας.

Το επιβεβαιωνουν, εξαλλου, οι ανακοινωσεις των ενωσεων των διοικητικων δικαστων και των εισαγγελεων.

Το γερμανοκρατουμενο κρατος ειναι γενναιοδωρο στην ανταμοιβη της ενστολης βιας και βαλαντομο στην καταδικη της αστολης.

Επιτελους, δεν χρειαζομαστε τη σωτηρια.
Προτιμουμε να πεθανουμε ως Ελληνες της περηφανης Ανατολης και όχι ως νενεκοι της φασιστικης Δυσης.
Προτιμουμε να πεθανουμε στο Ζαλογγο, το Μεσολογγι και το Σουλι και όχι στις Βρυξελλες, τη Φρανκφουρτη και το Βερολινο.
Προτιμουμε να πεθανουμε με την εικονα του αποκεφαλισμενου Αρη Βελουχιωτη και οχι με την εικονα των απεγκεφαλισμενων τηλετυραννων.

Η γενια μου που εζησε τη μετεμφυλιακη ντροπη της Συνθηκης της Βαρκιζας δεν πρεπει να τη ξαναζησει.

Για την ιδεολογικη ισορροπια θα κλεισω με μια αποψη νηπτικης βιβλικης σοφιας "μαχαιραν εδωκας, μαχαιραν θα λαβεις" (Κατα Ματθαιον Ιερον Ευαγγελιον, ΚΣΤ), που ειναι επαναστατικοτερη της κοινωνικης συγκαταβατικοτητας αποψης του Λενιν "το εγκλημα ειναι αποτελεσμα κοινωνικης ακροτητας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου