Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

ΤΟ ΕΥΠΩΠΑΪΚΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

"μή σε ὀνειδίσῃ μὲν ὁ φίλος, ἡ δὲ μάχη σου καὶ ἡ ἔχθρα οὐκ ἀπέσται, ἀλλὰ ἔσται σοι ἴση θανάτῳ" (Σολομων)


Γι' αυτη την Ελλαδα, αυτης της Ευρωπης, που μας ονειδισε και την οποια Ευρωπη μισουμε "ἴση θανάτῳ" , αγωνιζεται η χωρας μας να μεινει μελος;

Ενα μελος φαντασμα*.

Το δημοσιευμα σε διαφορες ιστοσελιδες δεν αφηνει περιθωρια αλλης σκεψης, εκτος αυτης που δεν ανταλλασσει τη ζωη κανενος Ελληνα, ακομα και του πιο ταπεινου και ασημαντου - κατα το "και ο λιγοτερο εγγραμματος, κυριως αυτος, ο οπωροπωλης και ο αρτοποιος" του Ελυτη -, με καμια ευρωπαικη αξια, ηθικη ή οικονομικη:

"Τέλος στη ζωή του έβαλε σήμερα το πρωί ο 59χρονος Α.Τ, κάτοικος Μύρινα
Στο σημείωμα που άφησε, ανέφερε:
«Δεν μπορώ να ζω άλλο σε βάρος των φίλων μου. Χειμώνιασε και πρέπει να μείνω άστεγος. Η υγεία μου είναι χάλια. Έχω ένα χρόνο να πάρω τα φάρμακα για το ζάχαρο. Παρακαλώ τον Μητροπολίτη Λήμνου να αφήσει να με θάψουν ως Χριστιανό. Αντίο σε όλους».

Ελληνικη μεγαλοπρεπεια.
Πριν καλημερισει το θανατο αποχαιρετησε τη ζωη, "αντιο σε ολους", χωρις το "σας" περιφρονωντας ακομα και την υστατη στιγμη την κτηση της ζωης και του θανατου.

Ελληνικη λεβεντια.
Του σωθηκαν το ψωμι και τα βολια και πολεμησε με τη ζωη του:
"Τo ψωμὶ σώθηκε, τὰ βόλια σώθηκαν,
γεμίζουν τώρα τὰ κανόνια τους μόνο μὲ τὴν καρδιά τους" (Ριτσος).

Απογονε του Κολοκοτρωνη και του Διακου, του Παπαφλεσσα και του Καναρη, του Ανδρουτσου και του Μιαουλη, του Ρηγα και του Μακρυγιαννη, της Μπουμπουλινας και των Σουλιωτισσων, κλπ, κλπ, Αθανατε Ελληνα, με την αντιπαροχη της ζωης σου στα ευρωτερα του θανατου, διδαξες την αξιοπρεπεια σε ολους εμας τους αναξιους επιζωντες.

Η Ελλαδα χρειαζεται αποφασισμενους ηρωες και όχι προσκυνημενους σωτηρες.

* Ιατρικο συμπτωμα δυσαρεστης αισθησης σε ακρωτηριασμενο μελος, που μπορει ακομα να προκαλει και πονο σε ενα μελος, που πια δεν υπαρχει.
Ενα τετοιο "μελος φαντασμα" ειναι και η χωρα μας στη λεγομενη κατ' ευφημισμο Ενωμενη Ευρωπη.

ΥΓ. Μετα δυο αντιμνημονιακες ολονυκτιες στην αγκαλια της ξανθιας Chloé ηρθε η σειρα του μαυρου διαμαντιου, της Jagie.
Η Claudine παντα στο υπερωο της κλινης συγκρατει τα νυκτερινα αποθεματα της αγαπης της για τη μερα.
Απολυτη ταξη στην κατανομη της αγαπης, που μονο υπαρξεις ανεγγιχτες απο τη διαφθορα της ελλογης υποκρισιας μπορουν να διαθεσουν.
Θεε του Μπαγκαβαντ Γκιτα*  (Θειο Τραγουδι) ελπιζω σε μια απο τις απειρες ζωες μου, αναμεσα σε απειρους θανατους (οι απειρες ζωες της μετενσαρκωσης προυποθετουν την απειροτητα του θανατου, συμφωνα με τις μαθηματικες αρχες για το απειρο του Hilbert), να δοκιμασω την ευτυχια της ζωης ενος ζωου.

* Μερος του ιερου επικου ποιηματος Μαχαμπαρατα ή των Ουπασισαντ, του τελευταιου μερους των Βεδικων κειμενων, που αποδιδεται στο Βυασα (5ος πΧ αιωνας), ο οποιος χαρακτηριζεται ως Ομηρος της Ινδιας.
Προκειται για εναν διαλογο αναμεσα στον πριγκιπα Αρτζουνα (Κατακτητη) με το Θεο Κρισνα, που παρουσιαζεται ως αμαξοδηγος του.
Η διαφορα αναμεσα στην κουλτουρα της Ανατολης και τη βαρβαροτητα της Δυσης.
Στην Ανατολη οι Θεοι ενανθρωπιζονται για τη σωτηρια των ανθρωπων.
Στη Δυση οι ανθρωποι θεοποιουνται για τη σωτηρια των θεων.

Ο υψιστος θεος της Δυσης, ο Πατερας Παντοκρατορας (Patrem omnipotente λατινικα, den Vater, den Allherrscher γερμανικα), ειναι ο καπιταλισμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου