Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΥΓΑΜΕ!

ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ;
ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΥΓΑΜΕ;
ΜΑΖΙ ΤΑ ΜΕΙΝΑΜΕ;


Εκπληκτος διαβασα τη δηλωση αντεισαγγελεα* του Αρειου Παγου "μαζι τα φυγαμε", παραφραση του απειροκαλου Παγκαλου λογου "μαζι τα φαγαμε".

Η εκπληξη μου ηταν μεγαλυτερη, για την εκφραση της θλιψης του αντεισαγγελεα, για τη φυγη καταθεσεων στο εξωτερικο,  πιστευω με τη νομιμη διαδικασια της ελευθερης διακινησης των κεφαλαιων, γιατι, αν τα μεσα επικοινωνιας απεδωσαν σωστα τη δηλωση του στο πρωτο πληθυντικο προσωπο "τα φυγαμε", δεν μπορω να φανταστω τη δημοσια ομολογια παρανομης εξαγωγης κεφαλαιων απο εναν δικαστικο λειτουργο.

Η αληθεια ειναι πως, αντι της θλιψης του αντεισαγγελεα, περιμενα πρωτα την εκφραση της ενεργου θλιψης απο τους λειτουργους της δικαιοσυνης, με την παραιτηση συσσωμου του δικαστικου σωματος, για την ατιμωρησια των ενοχων στο μεγαλο φαγοποτι, που βυθισε τη χωρα στην οικονομικη ανεχεια και οχι την απενοχοποιηση των πολιτικων με τη διαπιστωση πως "οι πολιτικοι δεν ειναι οι πιο διεφθαρμενοι".
Αλλο παλι αυτο.
Συγκριτικη δικαιοσυνη; Συγκριτικη απαλλαγη;
Συγκριτικη ενοχη;
Μεταξυ δυο κακων, το μη χειρον βελτιστον;

Αν, πραγματι, " ολοι μαζι τα φυγαμε", ειναι γιατι αυριο ολοι μαζι δεν τα μειναμε.
Αν χρεοκοπησει η χωρα, η εντιμοτητα του αντεισαγγελεα θα συνεχισει στη βεβαιοτητα του συστηματος, των παχυλων μισθων των δικαστικων, που απογειωσαν μονοι τους με δικαστικες αποφασεις, δικην αυτοματου δικαστικου πιλοτου, ενω οι κοινες θνητες μοναχες και οι μοναχικοι πολιτες, που ετρεξαν να διασωσουν το μοχθο τους απο την κλοπη των τραπεζων, θα πενονται αεργοι και αφραγκοι, εκλιπαρωντας τις αποφασεις τους για τους καταχρηστικους ορους της εγγυοδοσιας των καταθεσεων και την εγγυηση τους απο ενα χρεοκοπημενο κρατος.

Εντιμοτατε αντεισαγγελεα, αναλογισθηκατε ποτε αυτη τη διασταση μιας πιθανης συνεργειας κρατους και τραπεζων στην εξαπατηση των πολιτων;
Εντιμοτατε αντεισαγγελεα, αν ειχατε ασκησει ενα αγοραιο επαγγελμα, μακρυα απο τη θαλπωρη της κρατικης μισθοδοτικης βεβαιοτητας, θα γνωριζατε πως τα χρηστα συναλλακτικα ηθη δεν αναγνωριζουν σε εναν οικονομικα ανισχυρο την ασκηση εγγυοδοσιας.

Εντιμοτατε αντεισαγγελεα, με μια απλη αριθμητικη παρατηρηση, θα μπορουσατε να πειτε στο λαο και ιδιαιτερα αυτους που χαρακτηριζετε περισσοτερο διεφθαρμενους απο τους πολιτικους, ποσο ειναι το αποθεματικο κεφαλαιο του Ταμειου Εγγυοδοσιας των Καταθεσεων, τι ποσοστο επι των καταθεσεων αντιπροσωπευει και αν αυτο το ΤΕΚ επαρκει να καλυψει το συνολο των καταθεσεων και των λοιπων τοποθετησεων των πολιτων σε μια περιπτωση πληρους καταρρευσης του τραπεζικου συστηματος, μετα την αποδιασωληνωση του απο την ΕΚΤ;

Η εκπληξη μου κορυφωθηκε οταν διαπιστωσα την υπαρξη "Επιτροπης της Νομιμοποιησης Εσοδων απο Εγκληματικες Δραστηριοτητες και Χρηματοδοτησης της Τρομοκρατιας", της οποιας επιτροπης προεδρευει ο προαναφερομενος αντεισαγγελεας.

Αρχικα σκεφτηκα πως το γνωστικο αντικειμενο της επιτροπης αναφερεται στις αγνωστες πηγες χρηματοδοτησης της οικονομικης τρομοκρατιας των κομματων, που στην αδηφαγεια τους προεισεπραξαν ακομα και τις επιδοτησεις ετων, με υποθηκη το αβεβαιο μελλον τους, αερα δηλαδη κοπανιστο.

Αναμενω στην επομενη προκηρυξη της τρομοκρατιας την αναφορα των χορηγων και της υψηλης προστασιας (αιγιδος), πχ
"Το τρομοκρατικο χτυπημα με γιαουρτια ΠΡΟΒΟ-ΚΑΤΣΙΑ**, μιγματος προβειου και κατσικισιου γαλακτος, εδαφους αερος, που απαλλοτριωθηκαν απο τις αποθηκες οπλων και πυρομαχικων των νοικοκυριων, τελει υπο την αιγιδα της κυβερνησης του δια βιου αρμεγματος των πολιτων για τη διαιωνιση του τραπεζικου ειδους (βασικο ενστικτο του καπιταλισμου) και εγινε με τη χορηγια των βιομηχανιων της βιολογικης γιαουρτης των πρασινων αλογων της πρασινης αναπτυξης"
ή
"Η τρομοκρατικη φοροεπιδρομη του υπουργειου του οικονομημενου πολιτη τελει υπο την αιγιδα του ΔΝΤ και εγινε με την ευγενικη χορηγια της ΕΚΤ και της ΕΕ, για την αυξηση του κεφαλαιου των τραπεζων, χωρις την επιβαρυνση των φτωχων μετοχων και ιδιοκτητων τους".

Εντιμοτατε αντεισαγγελεα, αντι της παραφρασης της Παγκαλου αδολεσχιας, θα περιμενα να ακουσω απο το στομα ενος δικαστικου λειτουργου το λογο του Αριστοτελη για το καθηκον του αρχοντα να προστατευει κατα τη διαρκεια της αρχης του τον πλουτο των πολιτων "Οσα τις ειχε πριν αυτον εισελθειν εις την αρχην, ταυτ' εχειν και κρατειν μεχρι αρχης τελους" (Αθηναιων Πολιτεια).

Εντιμοτατε αντεισαγγελεα, πιστευω να συναντησατε στην ιστορια του δικαιου  το λογο του Δημοσθενη, πως η δημοκρατια δεν μπορει να μετερχεται περιοριστικων της ελευθεριας μετρων για την ασκηση της οικονομικης τυραννιας, αλλα δεν ακουσα τη φωνη της δικαιοσυνης κατα των αντιδημοκρατικων μετρων στην ασκηση της κυβερνητικης εξουσιας, με τις φυλακισεις ή τις διαπομπευσεις των χρεωστων του δημοσιου κλπ "Ει γαρ θελετ' εξετασαι τινος ενεκα μαλλον αν τις ελοιτ' εν δημοκρατια ζην η εν ολιγαρχια, τουτ' αν ευροιτε προχειροτατον, οτι παντα πραοτερ' εν δημοκρατια... Ουτοι τοινυν τοσαυτην υπερβολην εποιησαντ' εκεινων της αυτων πονηριας, ωστ' εν δημοκρατια πολιτευομενοι την ιδιαν οικιαν εκαστω δεσμωτηριον καθιστασαν, τους ενδεκ' αγοντες επι τας οικιας... Τινος ουν ενεκ' ω κακιστοι παντων ανθρωπων, αφεντες το τα χωρια δημευειν και τας οικιας και ταυτα απογραφειν εδειτε και υβριζετε πολιτας ανθρωπους και τους ταλαιπωρους μετοικους" (Κατα Τιμοκρατους).

Εντιμοτατε αντεισαγγελεα, θα υποκλινομουν στη θλιψη σας μπροστα στο ανηθικο και νομιμο των πολιτων, αν ειχατε την ιδια ουδο ευαισθησιας μπροστα στη δολια ανηθικοτητα και νομιμοτητα των πολιτικων, επικαλουμενος αντι της του Παγκαλου μπουρδολογιας την του Αριστοτελους ορθοκρισια "Το μεν δικαιον αρα το νομιμον
και το ισον, το δ' αδικον το παρανομον και το ανισον... επει δε το ανισον και το παρανομον ου ταυτον αλλ' ετερον ως μερος προς ολον, το μεν γαρ ανισον απαν παρανομον, το δε παρανομον ουχ απαν ανισον..." (Ηθικα Νικομαχεια).

Εντιμοτατε αντεισαγγελεα για να διασκεδασω τη θλιψη που αισθανθηκατε βλεποντας τα τραινα να περνουν, μεταφεροντας το μοχθο των πολιτων σε ασφαλη καταφυγια του εξωτερικου, αυτα τα ιδια τραινα, στα οποια ανεβοκατεβαιναν τοσα χρονια οι κομματικοι σαλτιμπαγκοι και παπαρολογοι, που απηγαγαν τον δημοσιο πλουτο, για την αρπαγη του οποιου δεν βλεπω να κατολοφυρεται η δικαιοσυνη, σας θυμιζω το λογο παλι του Δημοσθενη "Ει δε τουτο αγνοεις, οτι πιστις αφορμη των πασων εστι μεγιστη προς χρηματισμον, παν αν αγνοησειας" (Υπερ Φορμιωνος).

* Δεν θυμαμαι το ονομα του αντεισαγγελεα, αλλα ουτε και μπηκα στον κοπο να το αναζητησω, γιατι η σκεψη του δεν εχει θεση ουτε στο υστερημα της γνωσης μου, ουτε στις βιβλιογραφικη μου παρακαταθηκη.

** Η λεξη ειναι πολυσημαντη. Στη Λατινικη γλωσσα caccia ηταν τραγουδια του κυνηγιου του 14ου αιωνα, κατα συνεπεια η λεξη ΠΡΟΒΟ-ΚΑΤΣΙΑ θα μπορουσε να σημαινει και ΚΥΝΗΓΙ ΜΕ ΠΡΟΒΕΙΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ή ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ.

Εστάλη από την ασύρματή μου συσκευή BlackBerry®

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου