Κυριακή 29 Μαΐου 2011

ΒΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ

Μετα την οικονομικη προταση για την αντιμετωπιση του χρεους, θα μπορουσαμε να προσεγγισουμε μια κοινωνικη και ... τουριστικη, θα ελεγα, διεξοδο, συμφωνα με τις αποψεις συγγραφεων της Αρχαιας Ελλαδας, που χαρακτηριστηκαν ως ουτοπιστες, προφανως γιατι η κοινωνικη δικαιοσυνη αποτελει ουτοπια για τον καπιταλισμο και εγκλημα, που χρειαζεται καταστολη, για το ιμπεριαλιστικο του σταδιο, τον τραπεζοφασισμο, που στη χωρα μας διακονειται απο την Κατοχικη Κυβερνηση της Οικονομικης Χουντας του θεου ηλιου του ΠαΣοΚ.

Και συγκεκριμενα, αναφερομαι στις αποψεις των μεταρρυθμιστων (καμια σχεση με τον αληστου μνημης μεταρρυθμιστη της Ραφηνας) συγγραφεων του 4ου-2ου πΧ αιωνα, του Ιαμβουλου και του Ευημερου, που αποτελουν προδρομες κοινωνικες αρχες του Κομμουνισμου.

Ο πρωτος στο εργο του "Νησοι του Ηλιου" (οχι του ΠαΣοΚ), προτεινει ως μοντελο της κοινωνικης ισορροπιας την κοινοκτημοσυνη της παραγωγης και της καταναλωσης μεσα απο την εναλλακτικη εργασια, που στις μερες μας θα εδινε στους αεργους πολιτικους και μια ευκαιρια γνωριμιας με την εργασια.
Ετσι, οι πολιτες θα ειχαν μια κυκλικη, κατα τη φορα των δεικτων του ωρολογιου, απασχοληση στον αγροτοτουρισμο, τραπεζοτουρισμο, πολιτικοτουρισμο κλπ, ενω η κοινοκτημοσυνη παραγωγης και καταναλωσης θα αχρηστευε τον ΦΠΑ, απαλλασοντας το κρατος απο το χομπυ της συλλογης του, εν ειδει αλυσσιδωτης πυρηνικης αντιδρασης, στην οποια αυξανονται αντι να μειωνονται τα ραδιουργικα του παραγωγα, "Εναλλαξ δε αυτους τους μεν αλληλοις διακονειν, αυτοις δε αλιευειν, τους δε περι τας τεχνας ειναι, αλλους δε περι αλλα των χρησιμων ασχολεισθαι, τους δ' εκ περιοδου κυκλικης λειτουργειν, πλην των ηδη γεγηρακοτων".

Θα ειχε ιδιαιτερο χαζι να ψαρευουν σπαρους, οχι φοροκλεπτοντας και δανειοζητιανευοντας, ο οικονομικος τυραννισκος, πολιτικος εκβιαστης και οικονομικος βιαστης των Ελληνων και ο ανευ διδακτορικου "διδακτωρ" του οικονομικου δικτατορος.
Θα μπορουσαν να πιασουν στα διχτυα τους τον σπαρο της Ραφηνας για να συμπληρωσουν το trio mortale της των Ελληνων πολιτειας.

Ο τραπεζοτουρισμος και ο πολιτικοτουρισμος, μαλλον, δεν εχουν θεση στην ιδεωδη πολιτεια του Ιαμβουλου, αφου ρητα αναφερει "αλλους δε περι αλλα των χρησιμων ασχολεισθαι" και οχι των αχρηστων επιλαμβανομενοι.

Ο Ευημερος, που απο τον Ερατοσθενη χαρακτηρισθηκε ως "βερναιος", δηλαδη ψευτης,  στο εργο του "Παγχαια" (φανταστικο νησι στα παραλια της Ινδιας, παντως η Ελλαδα με τα οικομονικα μετρα των ΠαΣοΚοφορομπηχτων και ΠαΣοΚομισθοκλεπτων θα γινει πραγματικη Ινδια) προτεινει τη διανομη των αγαθων αναλογα με την προσφορα, εκτος απο τα σπιτια και τους κηπους, στερωντας μου ο απρονοητος τη χαρα να κατουρησουν οι τρεις μεγαλες μου αγαπης Glaudine, Chloé και Jagie στον Κηπο του Καστριου, ενω μεχρι σημερα φανατικως κατουρτοαφοδευουσι στον Τυπο του Καστριου* "Οι δε γεωργοι την γην εργαζομενοι τους καρπους αναφερουσιν εις το κοινον, παραπλησιως δε τουτοις και οι νομεις τα τε ιερεια και τ' αλλα παραδιδοασιν εις το δημοσιον... το επιβαλλον εκαστω δικαιως απονεμουσιν".

Δικαιως, λοιπον, απονεμουσιν στις τραπεζες το χρημα και στο λαο το της πενιας κριμα.

* Αναφερομαι στις τρεις σκυλιτσες μου, που καθημερινα καταθετουν απλοχερα τα παραγωγα των νεφρων και του εντερου τους στην λυομενη, Ινδικου τυπου τουαλετα, που αυθαιρετως ανακατασκευαζω πεντακις της ημερας με τα εντυπα κληροδοτηματα του Ιδρυματος Λαμπρακη.
Δευτερογενης αγορα απο φιλου δωρεα ακαλυπτων κομματικων ομολογων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου