Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

(Η ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ)

"Omne bonum trium" (Oλα τα καλα ειναι τρια)
(Λατινικο ρητο)

Κατα καιρους διαφορες αναγνωστριες των σχολιων μου παραπονουνται, πως ορισμενες φορες δεν μπορουν να τα κατανοησουν, ιδιαιτερα οταν χρησιμοποιω μαθηματικες εννοιες.
Θα ηταν ευχαριστο, βεβαια, για μενα να αναλωσω το χρονο μου αρχιζοντας τη διδαχη τους απο τη θεωρια των αριθμων, αλλα δυστυχως και κουραστικο λογω αισθητηριακης διαστασης, γιατι "οι γυναικες αγαπουν αυτο που ακουν, ενω οι ανδρες αυτο που βλεπουν" (Einstein) και δυσκολο να συμπεσει η ακοη της μιας με την οραση του αλλου.

Γι' αυτο ξεκινωντας αντιστροφα απο τα δυσκολα, θα προσπαθησω, παραφραζοντας τα λογια του Einstein, να τις εξηγησω τη γενικη θεωρια της σχετικοτητας του χρονου.

Αγαπητες μου φιλες, περνωντας μια ωρα μαζι μου* ή εστω με τα σχολια μου* θα νομισετε πως περασατε ενα λεπτο, ενω περνωντας ενα λεπτο με εναν αλλο ασχημο αντρα ή μνημονιομαλακα, θα εχετε την αισθηση πως περασατε μαζι του μια ωρα.

* Για λογους σεμνοτητας χρησιμοποιω μικρο μ για το αρχικο γραμματα της προσωπικης και κτητικης αντωνυμιας κι' αυτο αποτελει ενα στοιχειο σχετικοτητας, διαστολης θα ελεγα, της μοναδικοτητας του ατομικου και ιδιοκτησιακου μου χωρου.

Σημειωση

Οσο για τις εξαιρεσεις στην παραπανω γενικη θεωρια της σχετικοτητας δεν θα πρεπει να ξεχνουν οι αναγνωστριες μου την ειδικη θεωρια της σχετικοτητας του Einstein, πως "οι νεοι (οπως εγω) και οι γυναικες θελουν εξαιρεσεις, ενω οι γεροι κανονες", που βρισκεται σε αμεση αντιθεση με τη λογοτεχνικη αποψη του Αμερικανου συγγραφεα Oliver Holmes "ο νεος γνωριζει τους κανονες και ο γερος τις εξαιρεσεις".

Οσες καλες μου φιλες μπερδευτηκατε αναμεσα στον Einstein και τον Holmes μπορειτε να αναζητησετε τη λυση στο Λατινικο γριφο
"Exceptio probat regulam de rebus non exceptis" (Η εξαιρεση οριζει τον κανονα αυτων που δεν εξαιρουνται).

Και αν παλι διατηρειτε αμφιβολιες, μπορουμε να αρχισουμε τα μαθηματα απο τη θεωρια των αριθμων, τους φυσικους, τους ακεραιους, τους κλασματικους, τους μικτους, τους περιττους, τους αρτιους, τους αρνητικους, τους θετικους, τους αντιθετους, τους αντιστροφους, τους ρητους, τους αρρητους, τους πραγματικους, τους φανταστικους και μιγαδικους καλουμενους, τους πρωτους, τους μαγικους..., αφου πρωτα, βεβαια, ξεκαθαρισουμε τις ιδιοτητες του μηδενος και την ενταξη του ή οχι στους φυσικους αριθμους και του απειρου, κλπ, κλπ.

Επιτελους, "τα μηδεν ωφελουντα μη πονει ματην" (μη ματαιοπονεις γι' αυτα που σε τιποτα δεν ωφελουν) (Αισχυλος).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου